Home Media

Κάτια Ταραμπανκό: Έφυγε για τον Άγιο Δομίνικο

Μετά από ένα χρόνο, η Κάτια Ταραμπάνκο ετοιμάζεται να επιστρέψει και πάλι στο Survivor και τον Άγιο Δομίνικο.

Σύμφωνα με τη “Super Κατερίνα”, το γνωστό μοντέλο ταξίδεψε για τον Άγιο Δομίνικο με την κάμερα της εκπομπής να την “πιάσει” στο αεροδρόμιο.

more posts vipnews
More Media
Search