Στην απόφασή της να μείνει εκτός πολιτικής, αλλά και για την οικογένειά της, μίλησε η Άντζελα Γκερέκου.
«Είμαι ήρεμη και αυτό φαίνεται αντανακλάται… Είμαι καλά με τον εαυτό μου. Ασχολούμαι πάρα πολύ με αυτά που δεν είχα μπορέσει όσο ήθελα να κάνω. Είμαι κοντά στην κόρη μου, στην οικογένειά μου. Ας αφήσουμε αυτή την περίοδο να κυλήσει έτσι και αισθάνομαι ότι αυτή την περίοδο θα έχω να πω κάποια πράγματα.
Ήταν πολύ συνειδητή απόφαση να απέχω λίγο από την κεντρική πολιτική σκηνή», δήλωσε στη Σάσα Σταμάτη, ενώ όσον αφορά στην υγεία του Τόλη Βοσκόπουλου τόνισε «Είναι πολύ καλά».