«Όταν πριν από δώδεκα χρόνια μπήκα στη δουλειά, θαύμαζα κάποιες γυναίκες που και σήμερα παραμένουν πολύ μεγάλα ονόματα,
όπως την Ελένη Μενεγάκη και την Τατιάνα Στεφανίδου. Τις θαυμάζω και τις δύο για διαφορετικούς λόγους. Μου αρέσει η διάρκεια που έχει καταφέρει να χτίσει μέσα στον χρόνο η Ελένη Μενεγάκη, ενώ στην Τατιάνα θαυμάζω ότι είναι χαμαιλέων και επιβιώνει υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Για εμένα η Τατιάνα είναι Ταλιμπάν, με την καλή έννοια. Επίσης, εκτιμώ ιδιαίτερα και τη Μάρα Ζαχαρέα, επειδή, εκτός από τη φιλική σχέση που μας συνδέει, εκπέμπει μια ήρεμη δύναμη που την κάνει πολύ ελκυστική στον τηλεθεατή», ανέφερε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Αγορά» η Σταματίνα Τσιμτσιλή.