Αποφασισμένη να μην είναι την επόμενη τηλεοπτική περίοδο στο δυναμικό της απογευματινής ζώνης του «Epsilon» είναι η Νόνη Δούνια.
Ο λόγος, όπως αποκάλυψε, η ίδια σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Happy Day» είναι ότι δεσμεύεται από το πρόγραμμα των παιδιών της.
Τι θα γίνει, όμως, με την εκπομπή «Γυναίκες» που συμπαρουσιάζει με τη Δέσποινα Καμπούρη και πώς είναι το σκηνικό στο πλατό μετά τον καυγά της τελευταίας με την Έλενα Παπαβασιλείου και τις αποχωρήσεις;
Η παρουσιάστρια τόνισε ότι το κλίμα στην εκπομπή ήταν και είναι καλό, παρά τις αποχωρήσεις, προσθέτοντας ότι έχει ενημερώσει το κανάλι για τη μη συνέχιση της παρουσίας της στην απογευματινή ζώνη του σταθμού.