Υπερήφανους έκανε τους γονείς της Ελένη Πετρουλάκη και Ίλια Ίβιτς, η Άννα Μαρία Ίβιτς, η οποία τερμάτισε πρώτη
στους ετήσιους σχολικούς αγώνες ταχύτητας ανώμαλου δρόμου 600 μέτρων, που διοργανώθηκαν στις φετινές Αθλητικές Συναντήσεις Ιδιωτικών Σχολείων.
Τόσο η Ελένη όσο και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας δεν μπόρεσαν να κρύψουν τη χαρά τους για τη διάκριση της μικρής Άννας, μαθήτριας της Δ΄ Δημοτικού στο Κολέγιο Αθηνών Ψυχικού.
«Πέρσι η Άννα Μαρία είχε τερματίσει στην τρίτη θέση, οπότε φέτος ήταν πραγματικά χαρούμενη που πέτυχε τον στόχο της», δήλωσε στο περιοδικό ΟΚ φίλη της οικογένειας Ίβιτς.