Για τον έχει δεχθεί φλερτ από άνδρα, για τον αν θα μπορούσε να ερωτευθεί άνδρα
και γενικά για τον έρωτα μίλησε σε συνέντευξή του στο περιοδικό «ΕΓΩ!Weekly», ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.
«Όχι. Δε με ένοιαζε ποτέ. Δεν είμαι επιθετικός με τους ανθρώπους. Είμαι επιθετικός με την αγένεια και την έλλειψη σεβασμού. Εκεί μου γυρνάει το κρανίο. Δε θα πλακωθώ όμως. Μισώ τη βία», δήλωσε ο ηθοποιός αναφερόμενος για τον αν δέχεται φλερτ από άνδρες, ενώ στην ερώτηση αν θα μπορούσε ο ίδιος να ερωτευθεί ποτέ έναν άνδρα τόνισε χαρακτηριστικά «Όχι. Δεν μου αρέσουν οι άντρες. Δεν με ενοχλεί καθόλου αν κάποιος ερωτευτεί το φύλο του. Πάντα με ενοχλούσαν τα πράγματα που γίνονται με λάθος τρόπο. Το δήθεν. Οι ψεύτικοι έρωτες για να επιβεβαιώνουμε ότι είμαστε ερωτευμένοι. Ίσως δεν ερωτευόμαστε τον άλλον που έχουμε δίπλα μας, αλλά τον εαυτό μας. Ίσως γι’ αυτό ο έρωτας δεν έχει φύλο».