Home Health news

Νηστέψτε και χάστε βάρος!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Τη Μεγάλη Εβδομάδα συνήθως οι περισσότεροι Έλληνες μπαίνουν σε νηστεία, ακολουθώντας τη χριστιανική παράδοση. Πιστεύουν δε οτι συγχρόνως με την αποτοξίνωση που γίνεται στον οργανισμό από την αποχή από το κρέας, θα χάσουν και βάρος, όμως…

Τη Μεγάλη Εβδομάδα συνήθως οι περισσότεροι Έλληνες μπαίνουν σε νηστεία, ακολουθώντας τη χριστιανική παράδοση. Πιστεύουν δε οτι συγχρόνως με την αποτοξίνωση που γίνεται στον οργανισμό από την αποχή από το κρέας, θα χάσουν και βάρος, όμως αυτό δεν συμβαίνει, αντιθέτως μπορεί ακόμη να κερδίσουμε και βάρος!

 

Ο λόγος είναι ότι χωρίς να το καταλάβουμε καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες και πολλές φορές σε κορεσμένα λιπαρά ( πατάτες ή θαλασσινά τηγανιτά).

 

 

Το μυστικό μια «επιτυχημένης» νηστείας κρύβεται στην σωστή επιλογή τροφών αλλα και ποσοτήτων. Το παρακάτω εβδομαδιαίο πρόγραμμα θα μας βοηθήσει να εκμεταλλευτούμε την νηστεία, να αποτοξινωθούμε αλλά και να χάσουμε βάρος!

 

 

ΠΡΩΙΝΟ:
1) 1 smoothie φρούτων ( 1 μπανάνα , 5 φράουλες , ½ μανγκο , ½ φλιτζάνι γάλα καρύδας ή φουντουκιού , κανέλα) ή
2) φρυγανιές με μέλι ( + κανέλα) και 1 ποτήρι χυμός πορτοκάλι

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΣΝΑΚ:
• 1 μέτριο φρούτο της επιλογής σας και 10τεμ. Ξηροί καρποί ανάλατοι

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ/ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΓΕΥΜΑ:

Μ.ΔΕΥΤΕΡΑ: 1 μερίδα φασόλια μαυρομάτικα με σπανάκι
Μ.ΤΡΙΤΗ: 1 μερίδα καστανό ή άγριο ρύζι με γαρίδες και κόκκινη σάλτσα
Μ.ΤΕΤΑΡΤΗ: 1 μερίδα μπριάμ , 50γρ τυρί σόγιας
Μ.ΠΕΜΠΤΗ: 1 μερίδα φασολάκια , 1 φέτα ψωμί πολύσπορο
Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 1 μερίδα φακές , 1 φέτα ψωμί πολύσπορο
Μ.ΣΑΒΒΑΤΟ: 1 μερίδα καλαμάρι στη σχάρα με καστανό ή άγριο ρύζι
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ: 1 μερίδα κρέας ( επιλέγουμε τα λιγότερο λιπαρά κομμάτια ) και 1 μικρό πιάτο από διάφορους μεζέδες

 

 Κάθε μεσημεριανό γεύμα να συνοδεύεται απαραίτητα από:
Εποχιακή σαλάτα με 1 κ σ ελαιόλαδο και 5 ελιές , 1 κγ λιναρόσπορος τριμμένος, 1 κ γ κουκουνάρι , 2 κ γ goji berries (λεμόνι, ξύδι όσο επιθυμείς)

 

 

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΣΝΑΚ :
• 15τεμ. Ξηροί καρποί ανάλατοι και 1 μικρό κομμάτι σοκολάτα υγείας ή
• 1 ποτήρι χυμός πορτοκάλι ή
• 3 ρυζογκοφρέτες ή 2 cream crackers ολικής άλεσης

 

 

ΒΡΑΔΙΝΟ ΓΕΥΜΑ/ΕΛΑΦΡΥ ΓΕΥΜΑ:
Μ.ΔΕΥΤΕΡΑ: Σαλάτα με μαρούλι – τοματίνια – ½ αβοκάντο – βαλσαμόμελο-2 μικρά παξιμάδια
Μ.ΤΡΙΤΗ: Σαλάτα με 50γρ τυρί σόγιας , 2 μικρά παξιμάδια
Μ.ΤΕΤΑΡΤΗ: 1 αραβική με 50γρ τυρί σόγιας , μανιτάρια , ντομάτα μαρούλι
Μ.ΠΕΜΠΤΗ: Σαλάτα με μαρούλι – τοματίνια – ½ αβοκάντο –βαλσαμόμελο – 2 μικρά παξιμάδια
Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Σαλάτα με γαρίδες και κινόα
Μ.ΣΑΒΒΑΤΟ: 1 πιάτο μαγειρίτσα , 1 φέτα ψωμί , σαλάτα
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ: 1 γιαούρτι κατσικίσιο (3.5% λιπαρά)με μέλι και ξηρούς καρπούς

 

 

more posts vipnews
More Health news

-10% έκπτωση για τους αναγνώστες του
vipnews.gr

Eπισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα OCCHIO και πείτε τον παρακάτω κωδικό έκπτωσης:

  • ** vipnews10 **