Home Be fit by Σοφία Παθέκα

Χτίστε μυς με μία…ξαπλώστρα

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Εκμεταλλευτείτε τα πάντα για να βοηθήσετε το σώμα σας να αλλάξει. Η ξαπλώστρα παραλίας μπορεί να σας χρησιμεύσει ως… εργαλείο. Οι παρακάτω ασκήσεις θα τονώσουν τους γλουτούς σας, τα χέρια και τον κορμό..

 

Ασκηση 1
Α.Ξαπλώστε και τοποθετείστε τα πόδια σας πάνω στην ξαπλώστρα.

Β. Σηκώστε τη λεκάνη σας ψηλά σφίγγοντας τους γλουτούς.

Εκτελεστε 2 set των 20 επαναλήψεων

Ασκηση 2

Α. Ξαπλώστε με το ενα πόδι να πατάει στην ξαπλώστρα και το αλλο στον αέρα.

Β.Σηκώστε την λεκάνη σας εκπνέοντας.
Εκτελέστε 2 set των 15 επαναληψεων σε κάθε πόδι.

Ασκηση 3

Α. Στηριχθείτε στα χέρια στην άκρη της ξαπλώστρας και πόδια στο έδαφος.

Β. Λυγίστε τους αγκώνες και τεντώστε παλι για να ανεβείτε χωρίς να βοηθήσετε με την λεκάνη.
Εκτελέστε 3 set των 15 επαναλήψεων.

Ασκηση 4

Α. Στηριχθείτε πάνω στην ξαπλώστρα με τα χέρια και σώμα σε ευθεία.

Β. Λυγίστε τους αγκώνες μεχρι να πλησιάσει το στήθος την ξαπλώστρα κρατόντας πάντα το σώμα σε ευθεία.Τεντώστε και ανεβείτε πάλι εκπνέοντας.
Εκτελέστε 3 set των 10 επαναλήψεων.

more posts vipnews
More Be fit by Σοφία Παθέκα