Με μεγάλη επιτυχία έγινε το καθιερωμένο Summer Party του Συλλόγου Φίλων Κολλεγίου Ανατόλια & Συλλόγου Αποφοίτων Κολλεγίου Ανατόλια, την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018, στο Κυβερνείο (Παλατάκι), στη Θεσσαλονίκη.
Το Summer Party πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού, Γυμνασίων & Λυκείων Κολλεγίου Ανατόλια. Tα έσοδα από την εκδήλωση θα διατεθούν για το Πρόγραμμα Υποτροφιών του Κολλεγίου Ανατόλια.
Οι καλεσμένοι απόλαυσαν τη μουσική του Dj Διογένη Μαριόλα, με πολύ κέφι και χορό, αλλά και από το συγκρότημα με βιολιά, Trinity Electric String Trio.







