Διάλεξη στην Αθήνα έδωσε ο διάσημος αρχιτέκτονας Santiago Calatrava.
Ο Ισπανός αρχιτέκτονας μίλησε σε ειδική εκδήλωση που έγινε στο μουσείο Μπενάκη με σκοπό την οικονομική ενίσχυσή του, μία μέρα πριν τα εγκαίνια της έκθεσης “Santiago Calatrava. Η αναγέννηση του ναού του Αγίου Νικολάου στο «Σημείο Μηδέν»”.
Ο Santiago Calatrava μίλησε για το αρχιτεκτονικό του έργο και στη συνέχεια ξενάγησε το κοινό στην έκθεση.
Τον προλόγισε η Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού και Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης κα Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα.
Μετά την ξενάγηση ακολούθησε δεξίωση προς τιμήν του αρχιτέκτονα.





