Με κάθε επισημότητα και σημαντικούς καλεσμένους έγιναν τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου τα εγκαίνια της νέας προβλήτας κρουαζιέρας του ΟΛΠ.
Η προβλήτα κρουαζιέρας στον Αγ. Νικόλαο, θα εξυπηρετεί κρουαζιερόπλοια και υπάρχουν πλέον πρόσθετοι χώροι 8,4 στρεμμάτων και ολοκληρώθηκε πριν ακόμα αναλάβει η κινεζική cosco τη διοίκηση του ΟΛΠ και τα χρήματα για την εκτέλεσή του προήλθαν από το ΕΣΠΑ, αλλά και από έσοδα του Οργανισμού.
Τα εγκαίνια έγιναν παρουσία του προέδρου του ομίλου της cosco Captain Xu Lirong αλλά και της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά.







