Home Politics / Sports / Various

Xenia 2018: Η Έλενα Κουντουρά στο 2ο διεθνές φόρουμ φιλοξενίας

Της Μαργαρίτας Μανούσου

H Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά εγκαινίασε την έκθεση XENIA 2018 στο Metropolitan Expo της Αθήνας, και παρουσίασε στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ τις νέες νομοθετικές παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού καθώς και τα εξαιρετικά αποτελέσματα της τετραετίας 2015 – 2018 στην τουριστική ανάπτυξη και το σχεδιασμό για τα επόμενα χρόνια.

 Η χρήση της πληροφορίας βοηθά στην καλύτερη επιλογή αποφάσεων

«Η γνώση είναι δύναμη και μαζί με την ποιότητα ανοίγουν τους ορίζοντες για νέες επιτυχίες του ελληνικού ξενοδοχείου», δήλωσε ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, Αλέξανδρος Βασιλικός, σχολιάζοντας τη διοργάνωση του 2ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας.

Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο: Τάσεις και Εμπόδια

O Ανδρέας Ανδρεάδης, δ.σ. του Sani-Ikos Group, και πρώην πρόεδρος του ΣΕΤΕ, ανέφερε ότι προβλέπεται ύφεση στον τουρισμό των μεσογειακών χωρών και ειδικότερα της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, για την επόμενη διετία, ωστόσο αυτό δεν θα εμποδίσει νέες μεγάλες και μικρότερες τουριστικές επενδύσεις. Υπογράμμισε ότι η Ελλάδα χαρακτηρίζεται ακόμα ως εξωτικός προορισμός κ για αυτό καθυστερούν οι επενδύσεις από πολλούς ξένους επενδυτές.Σημείωσε ότι πρέπει να αλλάξει το σύστημα φορολογίας κ μισθοδοσίας έτσι ώστε να το ελληνικό σύστημα να συμβαδίσει με το σύστημα της Ισπανίας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών που είναι τουριστικοί προορισμοί και τότε πολλά θα αλλάξουν. Μιλώντας στο ίδιο πάνελ, ο Στέλιος Κουτσιβίτης, διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένης, τόνισε ότι τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές και έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση των επενδύσεων, ενώ συμπλήρωσε ότι η χώρα μας μπορεί με τις νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας, να αυξήσει τον τουρισμό υψηλών εισοδημάτων κατά 5%-10%, ώστε να έχει και περισσότερα έσοδα.

Ο ομιλητής Daniel Craig, Vice President of Marketing, ReviewPro, σημείωσε ότι η πληροφορία κ η χρήση της βοηθά στην καλύτερη επιλογή αποφάσεων. Τα μικρά ξενοδοχεία μπορούν να έχουν θετικά αποτελέσματα γιατί συχνά μια μικρή επιχείρηση παίρνει γρήγορα αποφάσεις κ τις αξιοποιεί άμεσα. Ο Dr Peter O’ Connor, Senior Market Analyst, σημείωσε ότι τα ξενοδοχεία έχουν πληροφορίες για τους πελάτες τους, τις οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν για να προσφέρουν καλύτερο προϊόν. Στην πραγματικότητα αυτοί που σήμερα «παίρνουν» τη δουλειά είναι αυτοί που κάνουν σωστά έρευνα κ την αξιοποιούν.

Η οικονομία διαμοιρασμού – Sharing economy

Ο Jerome Lassara , αντιπρόεδρος της Accor Hotels Feel Welcome, σημείωσε ότι η Airbnb προσφέρει διαφορετικό προϊόν από το ξενοδοχείο και απευθύνεται σε άλλους πελάτες.
Υπογράμμισε ότι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά κ πρέπει όλοι να προσαρμοστούν στην ανάγκη κάλυψης των απαιτήσεων των ταξιδιωτών. Πρέπει να υπάρχει επικοινωνία από πριν με τον αναμενόμενο πελάτη σχετικά με τις όποιες ιδιαίτερες ανάγκες του. Οι δυνατότητες που προσφέρει σήμερα η τεχνολογία, πρέπει να κεφαλαιοποιούνται στην αγορά της φιλοξενίας ώστε να επιτυγχάνεται η προσδοκία για επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Η Dr Cindy Heo σημείωσε ότι ο πελάτης της AIRBNB ενδιαφέρεται για άλλες υπηρεσίες από εκείνες που προσφέρει το Ξενοδοχείο. Κατά την άποψή της θα πρέπει όλοι να δοκιμάσουν την AIRBNB. για να διαπιστώσουν τα θετικά και τις ελλείψεις ώστε να βελτιωθεί το ξενοδοχειακό προϊόν.
Ο Ανδρέας Κούκας, Senior Manager, Luxury EMEA, Hilton. Ο πελάτης ψάχνει για εμπειρίες κ το Ξενοδοχείο για να είναι αποτελεσματικό πρέπει να είναι σωστά συνδεδεμένο με τον προορισμό. Ο Prof. Stephan Gerard, σημείωσε ότι η σημαντικότερη υπηρεσία που προσφέρει η AIRBNB, είναι η προσωπική επαφή με τον πελάτη και τα μικρά ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία και πρέπει να το κάνουν.

more posts vipnews
More Politics / Sports / Various
Search