Home Politics / Sports / Various

Χαμόγελα για το “δεκαήμερο προσφορών”

Χαμόγελα έφερε στους εμπόρους της Αθήνας το «δεκαήμερο ανοιξιάτικων προσφορών», που ξεκίνησε στις 17 Μαΐου και ολοκληρώθηκε στις 26 του μήνα, καθώς…

τα αποτελέσματα του εγχειρήματος κρίνονται ως ικανοποιητικά και ουσιαστικά.

Η πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, σε συνεργασία με τον δήμο Αθηναίων και την «Τεχνόπολις ΑΕ», που είχε ως στόχο την αναβάθμιση του εμπορίου στην πρωτεύουσα και τη στήριξη του εμπορικού κόσμου της Αθήνας, που πλήττεται βαθύτατα από την οικονομική κρίση, είχε θετικά αποτελέσματα.

Το δεκαήμερο προσφορών αφορούσε εμπορικά που βρίσκονται σε διάφορες περιοχές του δήμου της Αθήνας και συμπεριλάμβανε καταστήματα με είδη ένδυσης, υπόδησης και όχι μόνο.

«Σύμφωνα με τις αναφορές που έχουμε από τους περισσότερους εμπόρους της Αθήνας, αυτή η κίνηση κρίνεται ως επιτυχημένη. Όσοι από τους εμπόρους ακολούθησαν τις κατευθύνσεις μας και επικοινώνησαν επισταμένα και σοβαρά την προσπάθεια αυτή είχαν θετικά αποτελέσματα, με αύξηση της πελατείας και του τζίρου τους», δήλωσε στο ΑΜΠΕ, ο διευθυντής του Εμπορικού Συλλόγου, Σωτήρης Αντωνίου.

Πρόσθεσε ότι η επιτυχία της δράσης «δεκαήμερο ανοιξιάτικων προσφορών», δίνει την ώθηση ώστε να υπάρξουν και άλλες αντίστοιχες δράσεις που θα συμβάλουν στην αναζωογόνηση του ημιθανούς εμπορικού κόσμου της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, είπε, υπάρχει η σκέψη να ξεκινήσει μία ανάλογη δράση που θα αφορά την καθιέρωση εμβόλιμων ημερών με εκπτώσεις μέσα στο φθινόπωρο και την άνοιξη.

Καταστηματάρχες της οδού Ερμού ανέφεραν πως διαπίστωσαν αύξηση του τζίρου 20%-30%.

http://www.citypress.gr/index.html?action=article&;article=102577

more posts vipnews
More Politics / Sports / Various
Search