Home Politics / Sports / Various

Επτά “έξυπνοι” τρόποι για να κόψετε τη ζάχαρη!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Μια μπάλα παγωτό ή μία μαργαρίτα αλλά και άλλες γλυκές γεύσεις είναι από τις μικρές απολαύσεις της ζωής. Όμως έχουν ζάχαρη κι έτσι τις περισσότερες φορές η κατανάλωση τους δεν μας κάνει καλό στην υγεία μας. Και μπορει να είναι και εμπόδιο στην απώλεια βάρους.

Σας προτείνουμε κάποιες “έξυπνες” λύσεις για να αντικαταστήσετε τις τροφές που έχουν ζάχαρη με υγιεινά σνακ. Τα οποία θα σας δημιουργούν καλές συνήθειες, σας προσδίδουν ενέργεια και ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας.

1.Φρούτα και κανέλα, ένας πολύ ωραίος συνδυασμός για το πρωινό σας. Μπορείτε να φάτε ένα γιαούρτι και να προσθέσετε και βρώμη μαζί με ποικιλία φρούτων. Και να πασπαλίσετε με κανέλα που η κατανάλωσή της μειώνει και την όρεξη

2. Να προσέχετε πάντα σε όποιο υγεινό προϊον αγοράζετε, στην περιγραφή των συστατικών, το ποσοστό της ζάχαρης που περιέχουν, οπότε να επιλέγετε low sugar και low fat προϊοντα

3. Να αντικαταστήσετε τον καφέ που πίνετε με μία κουταλιά ζάχαρη- αν δεν μπορείτε να τον απολαύσετε σκέτο- με ένα αφέψημα όπως πράσινο τσάι παγωμένο με μυρωδικά. Βοηθάνε στην αποτοξίνωση και είναι μια πολύ ωραία συνήθεια που μειώνει την όρεξη

4.Φτιάξτε σπιτικά κοκτέιλ από φρούτα με λίγο αλκοόλ, για να ξεγελάσετε τον εαυτό σας, διότι τα κοκτέιλ στα μπαρ έχουν πολλές θερμίδες και καλό είναι να αποφεύγετε

5. Όταν φτιάχνετε σπιτικά γλυκά με φρούτα, αποφύγετε να προσθέσετε ζάχαρη κι αφήστε να έχουν μόνο τη γλυκύτητα από τα φυτικά σάκχαρα των φρούτων

6. Επίσης να τρώτε εποχιακά φρούτα γιατί έχουν περισσότερη γεύση και γλυκήτητα από αυτά που είναι εκτός εποχής.

7. Φτιάξτε ανθρακούχο ποτό με σόδα και πολτό φρούτων η παγάκια από φρούτα που έχετε πολτοποιήσει και καταψύξει, είναι μια πολύ ωραία λύση για ένα σπιτικό αναψυκτικό, κυρίως το καλοκαίρι.

more posts vipnews
More Politics / Sports / Various