Home Politics / Sports / Various

Δέκα κόλπα για να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε!

Θερμίδες
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Έχετε προσπαθήσει να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά και δε μπορείτε;

Έχει υπολογιστεί πως αν μειώναμε την πρόσληψή τους κατά 500 την ημέρα, θα μπορούσαμε να χάνουμε περίπου μισό κιλό την εβδομάδα.

Κι όμως υπάρχουν κόλπα που μπορείτε να ακολουθήσετε κι έτσι να μειώσετε την ποσότητα των θερμίδων στον οργανισμό σας. Κι αυτό να γίνει χωρίς να πεινάσετε ή να στερηθείτε.

  1. ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ TV: Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, αν συνδυάζουμε τηλεόραση και δείπνο, καταναλώνουμε περίπου 288 περισσότερες θερμίδες. Αν όμως φάμε κανονικά στο τραπέζι και ανταλλάξουμε μία ώρα τηλεόρασης με μία ώρα περπάτημα, τότε έχουμε 527 θερμίδες λιγότερες.
  2. ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΑΛΑΤΕΣ: Μια μεγάλη σαλάτα με κρουτόν, λιπαρά dressings, τσιγαρισμένο μπέικον, αβοκάντο, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Είναι λογικό ότι προσθέτει θερμίδες αντί να μειώνει. Προτιμήστε σαλάτες με ελαφρύ dressing και σίγουρα ελάχιστες προσθήκες.
  3. ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΙΑΤΑ: Αν αντικαταστήσουμε το μεγάλο μας πιάτο με ένα μεσαίο, μπορούμε να καταναλώσουμε 20-25% λιγότερο φαγητό.
  4. ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ: Επιλέγουμε τα λάιτ αναψυκτικά, τη σόδα ή ακόμα καλύτερα ένα φυσικό χυμό ή τσάι χωρίς ζάχαρη.
  5. ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ Ο,ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ: Αν αφήσουμε περίπου το 1/5 της τροφής μας στο πιάτο και το φυλάξουμε ως αυριανό σνακ, μπορούμε να καταναλώσουμε πολύ λιγότερες θερμίδες, χωρίς πείνα.
  6. ΛΑΔΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ: Δηλαδή με μικρή προσθήκη λαδιού στο τέλος. Δηλαδή προσθέτουμε ελαιόλαδο μόνο στο τέλος του μαγειρέματος. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να σώσουμε μέχρι και 40 θερμίδες ανά κουταλιά φαγητού.
  7. ΕΞΥΠΝΟ ΠΡΩΙΝΟ: Τα αυγά δημιουργούν μεγάλη αίσθηση κορεσμού. Αν φάμε για πρωινό δύο βραστά ή ποσέ αυγά, θα αισθανόμαστε χορτάτοι και μπορεί να καταναλώσουμε μέχρι και 400 θερμίδες λιγότερες μέχρι την ώρα του δείπνου.
  8. ΣΟΥΠΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑΤΑ: Βοηθά στην αίσθηση κορεσμού και οδηγεί στο να καταναλώσουμε περίπου 135 θερμίδες λιγότερες ανά γεύμα.
  9. ΑΚΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΑΣ: Αν τρώμε αργά και μασάμε καλά την κάθε μπουκιά, το σήμα της πλήρωσης προλαβαίνει να φτάσει στον εγκέφαλο πριν γλείψουμε το πιάτο.
  10. Ο ΥΠΝΟΣ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ: Η έλλειψη ύπνου μπορεί να μας κάνει να τσιμπολογάμε ανεξέλεγκτα. Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι κοιμούνται μόνο 5 1/2 ώρες, έχουν την τάση να καταναλώνουν μέχρι και 1.087 θερμίδες παραπάνω.
more posts vipnews
More Politics / Sports / Various