Το Star ζει, ακούει και αισθάνεται καθημερινά τις δυσκολίες που περνάει η χώρα μας και αποφάσισε να κάνει ότι καλύτερο για να αναζωογονηθεί η περιφερειακή ανάπτυξη. Πήρε λοιπόν την πρωτοβουλία…
• να βοηθήσει ενεργά τον έλληνα παραγωγό
• να αναδείξει τα ελληνικά προϊόντα
• να συμβάλλει να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.
Στην προσπάθεια αυτή οργανώνει δημοσιογραφικές αποστολές σε τόπους παραγωγής αγροτικών προϊόντων για αυτό:
• μιλάει με τους ελαιοπαραγωγούς της Καλαμάτας και της Μυτιλήνης
• τους τυροκόμους της Νάξου, της Θεσσαλίας, της Κρήτης και των Ιωαννίνων
• τους ψαράδες της Καβάλας
• τους οινοπαραγωγούς της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας
Η πρωτοβουλία του Star ήδη έχει προκαλέσει τα θετικότερα σχόλια και το θερμό ενδιαφέρον των αγροτών της περιφέρειας και το πρόγραμμα ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί.