Τρία νέα πρόσωπα μπαίνουν στη “Φάρμα” του ΑΝΤ1.
Οι τρεις καινούργιοι συμμετέχοντες θα κάνουν την εμφάνισή τους τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου. Πρόκειται για τη Νάιρα Αλεξοπούλου, την Ανίτα Μουτσάι και τον Μιχάλη Πελεκάνο.
Media
Τρία νέα πρόσωπα μπαίνουν στη “Φάρμα” του ΑΝΤ1.
Οι τρεις καινούργιοι συμμετέχοντες θα κάνουν την εμφάνισή τους τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου. Πρόκειται για τη Νάιρα Αλεξοπούλου, την Ανίτα Μουτσάι και τον Μιχάλη Πελεκάνο.