Τι έδειξε το ραβασάκι της Nielsen για το “Κάτω Παρτάλι”;
Σταθερά στην κορυφή της τηλεθέασης παρέμεινε το «Κάτω Παρτάλι», αφού όπως έδειξαν και οι επίσημες μετρήσεις της Nielsen, η κωμική σειρά του Mega κέρδισε ξανά το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού με πολύ υψηλά νούμερα.
Αναλυτικότερα, η παρέα της «Βίβιαν» και της «Μοσχούλας» κέρδισε το 27,8% στα νεανικά κοινά 15-44, ενώ στο γενικό σύνολο 32,2% ήταν το ποσοστό που έκανε το «Κάτω Παρτάλι».
Φαίνεται επομένως πως οι περιπέτειες της «Ρουσουνέλου» και του «Θανάση» κράτησαν τους τηλεθεατές σταθερούς στο δευτεριάτικο ραντεβού τους με το Μεγάλο Κανάλι.