Ο Θοδωρής Αθερίδης μιλάει για την οικονομική κρίση, περιγράφει την Ελλάδα του 2013, εξηγεί γιατί δεν απέτρεψε την κόρη του από το να ακολουθήσει το δρόμο της υποκριτικής και αποκαλύπτει…
αν φοβάται ότι θα μείνει χωρίς δουλειά, σε συνέντευξη που παραχώρησε το περιοδικό «Ραδιοτηλεόραση». Πάρτε μια γεύση όσων είπε…
Η οικονομική κρίση πώς επηρεάζει τις ανθρώπινες σχέσεις;
Τις δοκιμάζει και τις καταστρέφει ή τις ενδυναμώνει. Η φτώχεια και οι δυσκολίες ή ενώνουν τους ανθρώπους ή τους διαλύουν οριστικά.
Πώς φαντάζει η Ελλάδα του 2013;
Θα ήθελα να την δω σαν μία γυναίκα προκομμένη, σαν την γυναίκα της Πίνδου αλλά νομίζω ότι είναι μία γυναίκα που δεν έχει τα προς το ζην, ωστόσο το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να πάει στα μπουζούκια.
Και το θεατρικό κοινό;
Δεν έχει δείξει ότι σκέφτεται διαφορετικά λόγω της κρίσης. Ακόμα λειτουργεί με τα ίδια αντανακλαστικά. Θα ήθελα να ωριμάζαμε λίγο πιο γρήγορα αλλά δυστυχώς…
Δεν αποτρέψατε την κόρη σας από το να ακολουθήσει το δρόμο σας.
Όχι γιατί πλέον όλες οι δουλειές είναι αβέβαιες και απρόβλεπτες και αυτή είναι μία δουλειά αγάπης.
Ξεκίνησε και το Πίσω στο Σπίτι (Mega)…
Θα κάνουμε έναν κύκλο 12 επεισοδίων. Έγινε μία σύσκεψη και είπαμε ότι αν θέλουμε να υπάρχουν σήριαλ, πρέπει όλοι να μπούμε εξαρχής με μία καινούργια λογική όπου για παράδειγμα πρέπει να ξεχάσουμε ότι θα πληρωθούμε την ώρα που πρέπει. Έγινε υπέρβαση απ’ όλες τις πλευρές. Με ενδιαφέρει πρώτα η δουλειά και μετά η αμοιβή μου. Δεν μπήκα σε αυτήν τη δουλειά για να γίνω πλούσιος ή για να ζήσω εύκολα. Μπήκα για να ζήσω ευχάριστα και για να γίνει αυτό πρέπει να κάνω πράγματα που με ενδιαφέρουν. Η ανεργία είναι το χειρότερο που μπορεί να τύχει σε έναν άνθρωπο. Το μόνο που ξορκίζει την έμμονη ιδέα του θανάτου, είναι η διαδικασία της δημιουργίας. Η επικέντρωση σε έναν σκοπό είναι πολύτιμη.
Φοβάστε ότι θα μείνετε χωρίς δουλειά;
Όχι, γιατί πλέον τις δουλειές μου τις οργανώνω μόνος μου. Δεν μπορώ να χάνω τον καιρό μου. Το περασμένο καλοκαίρι μετά δέκα μέρες διακοπών, βαρέθηκα και έκατσα έγραψα το σενάριο του Από έρωτα και το φετινό θεατρικό. Έχω εγκλωβίσει τον εαυτό μου σε μία διαδικασία παραγωγής για να τον ασφαλίσω.