Η Βαλεντίνη και η Αγάθη Ράντη εδώ και πολλά χρόνια είχαν συνδέσει το όνομα τους με το κανάλι της Κηφισιάς!
Συγκεκριμένα, οι δύο δημοσιογράφοι, μετά από 13 χρόνια αποφάσισαν να πουν «αντίο» στο Star και μάλιστα θέλησαν να εξηγήσουν δημόσια μέσω facebook, το λόγο που της οδήγησε εκτός του καναλιού. Το ίδιο όμως έπραξε και η συνάδερφος τους, Δήμητρα Καλφούντζου που επίσης αποχώρησε πριν λίγες ημέρες!
