Η τηλεόραση συνεχίζει να λαμβάνει τη μερίδα του λέοντος στις διαφημίσεις, αφήνοντας πίσω της και με διαφορά περιοδικά και εφημερίδες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για τον Φεβρουάριο η συνολική δαπάνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης άγγιξε τα 86.731.826 ευρώ, μειωμένη κατά 2,2% σε σύγκριση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα.
Από τις μετρήσεις της εταιρείας διαπιστώθηκε ότι μόνο η τηλεόραση εμφάνισε αύξηση 12,5%, η οποία και μεταφράζεται συνολικά σε 51.853.491 εκατ. ευρώ, καθώς επί της ουσίας κατέχει το 60% της διαφήμισης στα ΜΜΕ. Στον αντίποδα τα περιοδικά εμφάνισαν μείωση κατά 17,2% και έλαβαν 15.274.656 ευρώ, ενώ οι εφημερίδες 24,8%, λαμβάνοντας 13.762.099 ευρώ. Την ίδια στιγμή το ραδιόφωνο, με καταγεγραμμένα έσοδα για τον Φεβρουάριο 5.841.579 ευρώ, είχε πτώση κατά 1,2%.