Συναυλία στο γήπεδο Μύρινας της Λήμνου έδωσαν ο Στέλιος Ρόκκος, η Ελένη Φουρέιρα, ο Αντώνης Ρέμος και η Νατάσα Θεοδωρίδου και ξεσήκωσαν το φανατικό κοινό…
Μια ξεχωριστή μαγική βραδιά έζησαν όσοι παρευρέθηκαν στο γήπεδο της Μϋρινας της Λήμνου και ταξίδεψαν με τα κομμάτια των τεσσάρων τραγουδιστών που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Ο Στέλιος Ρόκκος μάλιστα θα ξεκινήσει παρέα με τον Αντώνη Ρέμο και την Ελενη Φουρέιρα καλοκαιρινή περιοδεία σε κάποιες μεγαλες συναυλίες στο εξωτερικό και θα συνεχίσει μόνος στην Ελλάδα.
Ωστόσο στη παρέα τους στη Λήμνο προστέθηκε και η Νατάσα Θεοδωρίδου.

