Σε μια από τις σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις του πέτυχε ο φωτογραφικός μας φακός τον Νίκο Κακλαμανάκη.
Η βραδιά των πρώτων της Ελληνικής Ιστιοπλοΐας, την οποία διοργάνωσε η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία το βράδυ του Σαββάτου 17 Μαρτίου στο Μουσείο Μπενάκη, ήταν η αφορμή για να δούμε έπειτα από πολύ καιρό τον Ολυμπιονίκη ιστιοπλόο μας. Και αυτό γιατί ο Νίκος Κακλαμανάκης αποφεύγει τα τελευταία χρόνια τα φώτα της δημοσιότητας και έχει επικεντρωθεί στα προπονητικά του καθήκοντα.
Όπως ήταν αναμενόμενο πάντως, βρέθηκε στο επίκεντρο των παρεβρισκομένων στην εκδήλωση καθώς και των καμερών, ενώ όλλοι διαπίστωσαν ότι ο Ολυμπιονίκης μας παραμένει γοητευτικός αλλά και ευγενικός, καθώς είχε πάντα το ζεστό χαμόγελο στο πρόσωπό του και δεν είχε κανένα πρόβλημα να ποζάρει όταν του το ζήτησαν οι φωτογράφοι.

