Home Lifestyle

Από πρώην διαγωνιζόμενη του GNTM… πρωταγωνίστρια στο θέατρο

Ο λόγος για τη Σπυρούλα Κάιζερ, η οποία θα πρωταγωνιστήσει σε παράσταση στο πλευρό του Βαγγέλη Κακουριώτη.

Το μοντέλο πριν την εμφάνισή της στο GNTM 2, σπούδαζε υποκριτική στην Αμερική και είχε εργαστεί ως ηθοποιός στην Αθήνα και τη Νέα Υόρκη.

Το plus size model θα πρωταγωνιστήσει στην παράσταση “Διάλεξε”. Η παράσταση βασίζεται στο έργο του Κάρλο Γκολντόνι υπό τη σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Κοέν και θα ξεκινήσει εντός του Ιουλίου. Πιο συγκεκριμένα θα ανέβει στο θέατρο Λαμπέτη στις 30 Ιουλίου.

Η Σπυρούλα Κάιζερ έχει δηλώσει πως στόχος της ζωής της είναι να παίξει σε ταινία στο Hollywood!

more posts vipnews
More Lifestyle
Search