Home Lifestyle

H&M: Παρουσίασε την Do Denim συλλογή της με μια μοναδική έκθεση τέχνης!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Με αφορμή το λανσάρισμα της Do Denim συλλογής της, η H&M παρουσίασε μια μοναδική Denim Έκθεση Τέχνης με θέμα «Denim&Νερό», με κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας τον Λεωνίδα Καλφαγιάννη και την Ελένη Φουρέιρα

Σκοπός της έκθεσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιπτώσεις του κύκλου ζωής του ρούχου στο νερό.
Πέντε ταλαντούχοι καλλιτέχνες από διάφορες εκφάνσεις της τέχνης, ο Ελευθέριος Αμπατζής, ο Στρατής Ταυλαρίδης, η Cake a Wish, οι Kollektivemind* και οι Papairlines, παρουσίασαν τα έργα τους που φτιάχτηκαν αποκλειστικά για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με το νερό μέσα από το δικό τους καλλιτεχνικό πρίσμα.

 

«Στην H&M και πιο συγκεκριμένα εμείς στην ομάδα του denim, εργαζόμαστε εδώ και καιρό στα επόμενα βήματα για πιο αειφόρα denim. Στην H&M συνήθως μιλάμε για τα υφάσματα αλλά στα denim υπάρχει η ανάγκη να επικεντρωθούμε επίσης στην τελική επεξεργασία των τζιν μας. Με την εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών, οι προμηθευτές μας χρησιμοποίησαν περίπου 340 εκατομμύρια λιγότερα λίτρα νερού σε σύγκριση με τις συμβατικές τεχνικές παραγωγής» εξηγούν οι Erik Karlsson (συντονιστής Περιβαλλοντολογικής Βιωσιμότητας) και John Loman (σχεδιαστής της H&M Denim).

 

 

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης και η Ελένη Φουρέιρα ήταν τα βασικά πρόσωπα της Social Media Campaign της Η&Μ στην Ελλάδα, μεβασικό μήνυμα «Go Green, Wear Blue» περνώντας το δικό τους μήνυμα για αειφορία στη μόδα.

 

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση:

more posts vipnews
More Lifestyle