Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης έπειτα από δυο επιτυχημένες χρονιές στον ρόλο του “Caveman”, στο θέατρο “Coronet”, μιλάει για την μεγάλη απήχηση της παράστασης που συνεχίζεται και για τρίτη χρονιά, τις δύσκολες τεχνικές που απαιτεί ένας μονόλογος και την εμπειρία που αποκόμισε από αυτήν την παράσταση…
Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο ηθοποιός εξηγεί τους λόγους που η παράσταση σημειώνει μεγάλη επιτυχία: «Κατ αρχάς η επιτυχία στηρίζεται σε ένα εξαιρετικό κείμενο που ανήκει σε έναν πανέξυπνο συγγραφέα, τον Rob Becker. Κατά δεύτερο ρόλο, έχει πιάσει το στίγμα της εποχής εδώ και πολλά χρόνια. Ξέρει ότι οι αντιθέσεις ανάμεσα σε γυναίκα και άνδρα είναι ένα θέμα που ξεπερνάει ακόμη και την πολιτική επικαιρότητα. Ένα θέμα ανεξάντλητο και διαχρονικό. Και κατά τρίτο λόγο, η δεξιοτεχνία του εκάστοτε πρωταγωνιστή. Όλα αυτά μαζί συν το χιούμορ, είναι μια πολύ καλή συνταγή για να φέρουμε το κοινό αντιμέτωπο με την καθημερινότητα του».
Το συγκεκριμένο έργο παίζεται σε 30 χώρες σε 15 διαφορετικές γλώσσες. Σε ερώτηση αν διαφέρει η παράσταση που παρουσιάζεται στην Ελλάδα από εκείνες που παίζονται στις ξένες χώρες και αν έχει γνωρίσει τους άλλους“Caveman”, απαντάει: «Τους άλλους “Caveman” δεν τους έχω γνωρίσει, αλλά με έχουν ενημερώσει που περίπου κινείται η υποκριτική γραμμή τους. Κάθε χώρα προσαρμόζει το κείμενο σύμφωνα με τη δική της ταυτότητα και ιδιοσυγκρασία. Εδώ στην Ελλάδα ο δικός μου “Caveman”, ο Σωτήρης, είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Ο γείτονας που θα χαιρόμασταν να ακούσουμε τα προβλήματα του και- γιατί όχι;- αν μπορούσαμε να τον βοηθήσουμε».
Όσο για το τι έμαθε από τον “Caveman” , επειδή η παράσταση μιλάει για τις διαφορές μεταξύ γυναικών και ανδρών, τονίζει: «Το μεγάλο μάθημα που πήρα είναι ότι οι γυναίκες λειτουργούν και αντιλαμβάνονται τον κόσμο με το συναίσθημα, ενώ οι άντρες είναι παγιδευμένοι με την εικόνα τους. Εννοώ την κοινωνική εικόνα τους. Από αυτήν την διαφορά ξεκινούν οι μεγάλες αντιθέσεις».
Τέλος, ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης που υποδύεται για τρίτη σεζόν τον άνθρωπο των σπηλαίων, αναλύει τις απαιτήσεις που έχει ένας ρόλος ο οποίος είναι μονόλογος: «Απαιτεί συσπείρωση πολλών τεχνικών μαζί. Φυσική κατάσταση, ταχύτητα, ευκρίνεια, αμεσότητα, καλή διαχείριση του χιούμορ, καλό πλασάρισμα ατάκας, φαντασία, ποικιλία εκφραστικών μέσων, αυτοσχεδιασμό. Απ όλα αυτά καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για πρωταθλητισμό, κάτι που καθιστά το μονόλογο εξαιρετικά δύσκολο».
Βλαδίμηρος Κυριακίδης : Ο “Caveman” αποκαλύπτεται!