
Η Σύλβια Δεληκούρα αποκάλυψε ότι αποφάσισε πριν από λίγο διάστημα να αλλάξει τρόπο ζωής και να πάει να ζήσει μόνιμα στην Αστυπάλαια, όμως, αλλιώς τα υπολόγιζε και αλλιώς εξελίχθηκαν τα πράγματα…
Η ηθοποιός ακολούθησε τον αγαπημένο της ο οποίος ήθελε να αλλάξει τρόπο ζωής και να ζήσει μόνιμα στην Αστυπάλαια. Έτσι, πήγαν στο νησί, άνοιξαν μαζί μια επιχείρηση, όμως, όπως ομολόγησε δεν ήταν αυτό που ήθελε εκείνη στη ζωή της. Χώρισε και γύρισε στην Αθήνα, η επιχείρηση έμεινε και παραμένουν… συνέταιροι.
«Τώρα πλέον έχουμε μόνο το μαγαζί. Ήμασταν τέσσερα χρόνια μαζί, εκείνος όμως επέλεξε να αλλάξει τρόπο ζωής και να ζήσει μόνιμα στην Αστυπάλαια. Εγώ δυστυχώς δεν μπόρεσα να τον ακολουθήσω», είπε στo Πρώτο Θέμα και πρόσθεσε:
«Σίγουρα σε μια σχέση παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο, που συσσωρεύονται και κάποια στιγμή τα βάζεις κάτω και βλέπεις τι σε πάει μπροστά και τι σε κρατάει στάσιμο. Μπορεί να βρεθούμε ξανά. Είναι το παιχνίδι της ζωής έτσι».