Για την προσωπική της ζωή, το μέλλον του Μες στην καλή χαρά, για το βραδινό talk show που θέλει να κάνει, αλλά και για όσα είπε για εκείνη ο Γιώργος Λιάγκας μέσα από την εκπομπή του μίλησε η Ναταλία Γερμανού…
«Είναι μια εκπομπή που αγαπώ πολύ και όλοι όσοι είμαστε στον καναπέ και στο κοντρόλ την αγαπάμε πολύ. Νομίζω ότι και το κανάλι την αγαπά και ο κόσμος. Ξέρω, όμως, ότι όλα τα ωραία πράγματα κάνουν ένα κύκλο. Δεν ξέρω αν θα έχουμε την τύχη του Γιώργου Παπαδάκη! Αυτό θα το αποφασίσει ο Alpha. Φαντάζομαι ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα το έχουν αποφασίσει. Πιστεύω ότι υπάρχει θετική διάθεση. Δεν τους βλέπω αρνητικούς» δήλωσε η Ναταλία στο TV Έθνος.
Για την υπερέκθεση της προσωπικής ζωής ανέφερε: «Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθόν είχα υπερεκτεθεί. Γιατί δεν κρύφτηκα και ποτέ και γιατί πολλές σχέσεις μου ήταν με άτομα από τον καλλιτεχνικό χώρο, οπότε αναγκαστικά κάποιος θα σε δει και θα σε φωτογραφήσει. Αισθάνομαι όντως μια ανάγκη να προστατεύω τον εαυτό μου αυτήν τη στιγμή. Ομως, επειδή είμαι υπέρμαχος της φράσης «ποτέ μη λες ποτέ» δεν μπορώ να σου πω ότι την άλλη εβδομάδα δεν θα με δεις σε ένα περιοδικό γιατί αυτά συμβαίνουν! Αφήνω την κάθε μέρα να έρθει όπως έρθει. Απλώς, πλέον είμαι πιο προσεκτική και επιφυλακτική και στα συναισθήματά μου και στους ανθρώπους που βάζω στη ζωή μου».
Όσο για τα σχόλια που έκανε πρόσφατα μέσα από την εκπομπή του ο Γιώργος Λιάγκας για τα προσωπικά της, τόνισε πως δεν την ενόχλησαν καθόλου: «Δεν με πειράζει, όχι. Ειδικά στην εκπομπή των παιδιών ,που είναι πολύ φίλοι μου. Επίσης, δεν ενοχλήθηκα επειδή υπάρχει τρομερή άνεση και ποιότητα. Επίσης οι δυο τους με έχουν ζήσει χρόνια και ξέρουν πράγματα για μένα και έχουν, αν θέλεις, ένα δικαίωμα παραπάνω να πετάξουν ένα αστειάκι, ένα πείραγμα, αφού είναι… καλά γνωρίζοντες. Δεν με πείραξε καθόλου, αντιθέτως γέλασα πολύ γιατί ήξερα πού το πήγαιναν».
Τέλος, για το βραδινό talk show που συζητάει να κάνει, είπε: «Θέλω πολύ να το κάνω. Βλέπω ατέλειωτες ώρες τις εκπομπές της Τσέλσι Λέιτλι και της Ελεν Ντε Τζενέρις και είναι αυτό ακριβώς που θέλω να κάνω στην τηλεόραση. Αν μου έλεγαν τώρα «βάλε ένα μακό κι ένα τζιν και βγες στον αέρα αύριο» θα έλεγα ναι. Οι τετ-α-τετ συνεντεύξεις είναι το καλύτερό μου. Αλλά αυτό δεν εξαρτάται από μένα. Πρέπει να ταιριάζουν κι οι συγκυρίες».