Διακοπές στην Κωνσταντινούπολη κάνει η Ζέτα Θεοδωροπούλου και το… μοιράζεται μαζί μας.
Πώς γίνεται αυτό; Ανεβάζοντας πολλές φωτογραφίες στα social media για να μας δείξει το πόσο όμορφα περνάει, αλλά και τα μέρη που επισκέπτεται. Βέβαια, δεν μας έχει γνωστοποιήσει εάν μαζί της βρίσκεται ο Παναγιώτης Ταχτσίδης αφού μέχρι στιγμής έχει ανεβάσει φωτογραφία με φίλη της, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες είναι μόνη της.
Μάλιστα, σε μια φωτογραφία που πίνει τον καφέ της έγραψε: «Θέλω να πιω όλο τον Βόσποσο».
