Την ευαίσθητη πλευρά της αποκάλυψε για άλλη μια φορά η δημοφιλής παρουσιάστρια που πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.
Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στη φετινή καμπάνια για την προώθηση του PinkRibbonBracelet. Επικοινωνεί, με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της, τη σπουδαιότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.
Η παρουσιάστρια φωτογραφίζεται φορώντας τα νέα βραχιόλια της εκστρατείας και μας μεταφέρει το δικό της μήνυμα για την υγεία του στήθους: «Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας και να μεταφέρουμε παντού ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: η πρόληψη σώζει ζωές. Είναι κάτι που το ακούμε από μικρά παιδιά, κι όμως πολλές φορές το ξεχνάμε, το αμελούμε, δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να τύχει σε εμάς. Πόσα και πόσα σπίτια γύρω μας, δίπλα μας, έχουν τουλάχιστον έναν άνθρωπο που έχει νοσήσει από τον καρκίνο του μαστού;»
Εκτός από την παρουσιάστρια, και ο σχεδιαστής Δούκας Χατζηδούκας όπως και όλοι οι υπόλοιποι συντελεστές εργάστηκαν αφιλοκερδώς.
Επίσης, για δεύτερη χρονιά φέτος, και ο αντρικός πληθυσμός θα έχει την ευκαιρία να υποστηρίξει την εκστρατεία και το μήνυμα της πρόληψης. Το ανδρικό βραχιόλι θα διατίθεται σε μαύρο χρώμα, με διακριτικά χαραγμένο επάνω του το συμβολικό ροζ κορδελάκι.
Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ από τα σημεία διάθεσης προϊόντων EsteeLauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Αλμα Ζωής».