Για τη στιγμή που ο γιος του χρειάστηκε να μπει στην εντατική μίλησε ο Γρηγόρης Γκουντάρας, δηλώνοντας “έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου”.
Με αφορμή το θέμα που θα παρουσίαζε στην εκπομπή Ελένη, ο Γρηγόρης Γκουντάρας θυμήθηκε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε ο ίδιος πριν δυόμιση χρόνια.
«Το είχα βιώσει με τον μικρό μας γιο πριν δυόμιση χρόνια, που έπρεπε να μπει στην εντατική, είναι η στιγμή που χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου και λες «τώρα τι γίνεται;»». Δείτε την εξομολόγηση του Γρηγόρη!