Μετά από πολλά χρόνια απουσίας ο Γρηγόρης Βαλτινός επιστρέφει στην τηλεόραση μέσα από τη σειρά «Δίδυμα Φεγγάρια».
Για την απόφασή του αυτή ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό «7 Μέρες TV», δηλώνοντας τα εξής:
Ύστερα από αρκετά χρόνια επιστρέφετε στην τηλεόραση με τα «Δίδυμα φεγγάρια».
«Είναι αλήθεια αυτό που λέτε. Επιστρέφω γιατί οι συνεργάτες και οι συντελεστές είναι εξαιρετικοί, ο ρόλος ενδιαφέρων και χαίρομαι που είναι μια δουλειά που γίνεται στην Κύπρο».
Γιατί το λέτε αυτό;
«Η τηλεόραση δεν είναι μόνο «τέχνη» είναι και βιοπορισμός. Όταν αφήνεις άλλες δουλειές στην άκρη για να κάνεις ένα σίριαλ και δεν πληρώνεσαι ποτέ, αποσυντονίζεται όλη σου η επαγγελματική δραστηριότητα».