Την επιθυμία του να πάρει τηλεοπτικό κανάλι αν είχε 60 εκατ. Ευρώ εξέφρασε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης.
Ειδικότερα, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα “Real news” ο ηθοποιός ανέφερε:
Αλήθεια, πώς βλέπετε όλο αυτό που συμβαίνει με τα κανάλια;
Μόνο που δεν κλείστηκα και εγώ 60 ώρες για να πάρω μέρος στη δημοπρασία… Βέβαια αν είχα 60 70 εκατομμύρια, θα πήγαινα να πάρω κι εγώ ένα κανάλι! Έκαναν λάθος κίνηση. Αν ήθελαν έσοδα, υπήρχαν κι άλλοι τρόποι να τα πάρουν από τα κανάλια. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαμαρτυρηθήκαμε για το κλείσιμο της ΕΡΤ και δεν ασχολούμαστε με το κλείσιμο των ιδιωτικών καναλιών. Εγώ κάθε εξάμηνο ψάχνω δουλειά και αξιολογούμαι καθημερινά για τη δουλειά μου.
Σας ενοχλεί που πολλές φορές τα Μέσα ασχολούνται περισσότερο με την οικογενειακή ζωή σας και όχι με τη δουλειά σας;
Είμαι από τους τυχερούς στον χώρο γιατί από την πρώτη στιγμή αλυσιδωτά η μία δουλειά έφερε την άλλη. Οπότε, η ανάγκη να διαφημιστώ μου ήρθε από δουλειά σε δουλειά. Κάθε φορά λοιπόν που έδινα κάποια συνέντευξη υπήρχε από πίσω μια δουλειά που ήθελα να σπρώξω. Αυτό το πάρε δώσε με τους δημοσιογράφους ότι δηλαδή μιλάω για τη δουλειά μου και πρέπει να απαντήσω και σε κάποιες ερωτήσεις για τα προσωπικά, είναι ένα δούνε και λαβείν.