Για το αν θα τολμούσε να ανέβει στο σανίδι για να παίξει σε δράμα ή κωμωδία μίλησε ο Γιάννης Κότσιρας.
Ο Γιάννης Κότσιρας καλεσμένος στην εκπομπή “Πρωινό” ερωτώμενος για την υποκριτική δήλωσε: «Γενικότερα με ενδιαφέρει το θέατρο και με ενδιαφέρει σαν είδος τέχνης» και δεν δίσταζε να αποκαλύψει πως θα δοκίμαζε να ανέβει στο σανίδι.
Και συνέχισε: «Ναι, θα το τολμούσα δεν το φοβάμαι. Τις ταμπέλες τις έχω πετάξει εδώ και χρόνια από πάνω μου, δεν με ενδιαφέρουν καθόλου». Δράμα ή κωμωδία; Ο τραγουδιστής είπε: «Όλα μου αρέσουν… εντάξει με την κωμωδία έχω καλύτερη σχέση».