Για τη φημολογούμενη σχέση της με τον 23χρονο ποδοσφαιριστή Σάββα Γκέντσογλου μίλησε η Αγγελική Ηλιάδη και αποκάλυψε ότι επιθυμεί να αποκτήσει ένα δεύτερο παιδί…
“Δεν έχω σχέση. Είμαι μόνη μου και είμαι πάρα πολύ καλά με το παιδάκι μου και απόλυτα αφοσιωμένη στη δουλειά μου. Ο Σάββας είναι πάρα πολύ καλός μου φίλος, τίποτα άλλο” δήλωσε η Αγγελική Ηλιάδη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη, “Movies & Stars” στο MTV Greece, όπου ήταν καλεσμένη.
Για τη διαφορά ηλικίας, ανέφερε: “Μπορεί ένας άντρας 23 χρονών να είναι πιο ώριμος από έναν μεγαλύτερο. Είναι θέμα χαρακτήρα και όχι ηλικίας. Δεν έχω κανένα ταμπού σε αυτό το θέμα”.
Διευκρίνισε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδιά της ένας γάμος, χωρίς να ισχύει όμως το ίδιο και για ένα δεύτερο παιδί: “Το γάμο δεν τον σκέφτομαι. Αυτό που θα ήθελα είναι να κάνω ένα δεύτερο παιδάκι αλλά δε το βλέπω να έρχεται. Αυτό προϋποθέτει μια σειρά πραγμάτων και εξελίξεων όπως να βρεθεί ο κατάλληλος άντρας. Αν ο θεός θέλει να μου στείλει ένα δεύτερο παιδί, θα το ήθελα- και ο γιος μου θέλει ένα αδερφάκι”, είπε χαρακτηριστικά.
Τέλος, για την υπερέκθεση της προσωπικής ζωής, δήλωσε: “Έχω αποδεχτεί πλέον το κυνηγητό και την αναπαραγωγή που γίνεται όσον αφορά εμένα και την προσωπική μου ζωή. Παλιότερα έβαζα μέχρι και τα κλάματα για πράγματα που λέγονταν και γράφονταν για εμένα. Οι δημοσιογράφοι κάνουν την δουλειά τους και εγώ τη δική μου. Έτσι πλέον προτιμώ να κρατάω την προσωπική μου ζωή για τον εαυτό μου πια”.