O Ορφέας Παπαδόπουλος μιλάει για τις τούρκικες σειρές, την πρόταση που του έγινε να συμμετέχει στο χορευτικό σόου Dancing with the Stars αλλά και για την προσωπική του ζωή…
«Το χειρότερο που συμβαίνει στην ελληνική τηλεόραση είναι ότι έχουν αντικατασταθεί οι ελληνικές σειρές με ξένες. Δεν είμαι εναντίον του τούρκικου λαού αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι παιχνίδια παίζονται και γιατί προσπαθούν να μας εξοικειώσουν τόσο πολύ με αυτή τη γλώσσα. Γιατί δεν παίρνουν από πουθενά αλλού σήριαλ πάρα μόνο από την Τουρκία; Δεν ξέρω πού αποσκοπεί όλο αυτό. Ο τούρκικος λαός δεν νομίζω να δεχόταν να βλέπει καθημερινά ελληνικά σήριαλ! Ο κάθε λαός στηρίζει τον τόπο του, θυμάται, δεν ξεχνά και πάει παρακάτω. Όμως δεν ξεχνά! Επειδή η τηλεόραση και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης διαμορφώνουν το κοινό έχω την αίσθηση ότι η ευθύνη που έχουν είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που νομίζουν ότι έχουν και ότι θα μπορούσαν να ανεβάζουν τον κόσμο και όχι να τον κατεβάζουν και να τον φοβίζουν και να τον τρομοκρατούν» δήλωσε ο Ορφέας Παπαδόπουλος στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη «Movies & Stars», στην οποία ήταν καλεσμένος.
Ο πρωταγωνιστής της σειράς του Mega «Κλεμμένα ‘Όνειρα» αποκάλυψε, επίσης, ότι του έγινε πρόταση να συμμετέχει στο Dancing with the Stars: «Μου είχε γίνει πρόταση να πάω στο Dancing , οι λόγοι που δεν το έκανα ήταν καθαρά επαγγελματικοί, δεν θα προλάβαινα όμως γιατί είναι πολύ απαιτητικό, αλλά γενικά μ’ αρέσει ο χορός και θα το δοκίμαζα».
Όταν η συζήτηση ήρθε στην προσωπική του ζωή ο ηθοποιός, ανέφερε: «Υπάρχει ένα πρόσωπο στη ζωή μου και είμαι πολύ καλά μαζί της».