Home Lifestyle

Ναταλία Δραγούμη: Τι είπε για το θάνατο της οικιακής της βοηθού

Για το θάνατο της οικιακής της βοηθού, η οποία έπαθε ηλεκτροπληξία στο σπίτι της, μίλησε η Ναταλία Δραγούμη, αλλά και για το… περιβόητο δώρο που της έκανε ο πρύτανης του ΑΠΘ…

στην εκπομπή Πρωινό mou όπου ήταν καλεσμένη το πρωί της Τρίτης 23 Απριλίου.

 

«Αυτό είχε γίνει πριν από επτά χρόνια. Έχασε τη ζωή της από ηλεκτροπληξία. Υπήρχε στο σπίτι μας, στον πίνακα, ένα κουμπί σαν όλα τα άλλα, το οποίο όμως αναιρούσε τη λειτουργία του ρελέ. Ένας επαγγελματίας, επιπόλαιος ηλεκτρολόγος δεν μας έδειξε ποτέ αυτό το κουμπί. Χάθηκε μια ανθρώπινη ζωή. Πριν μισή ώρα είχε κάνει μπάνιο το παιδί. Ήμασταν όλοι στο σπίτι. Η ΔΕΗ είχε έρθει και έλεγξε τη γείωση και μας έδωσε άδεια, όμως η γείωση δεν ήταν σωστή. Η ευθύνη του ιδιοκτήτη είναι ότι δεν γνώριζε την ύπαρξη του κουμπιού αυτού», δήλωσε η ηθοποιός για την υπόθεση που οδήγησε, πριν από λίγες μέρες, τον σύζυγό της Έντι Ρόμπερτς, στο δικαστήριο με κατηγορία για φόνο εξ’ αμέλειας της οικιακής τους βοηθού.

 

Η Ναταλία Δραγούμη όμως αναφέρθηκε και στο iphone που της είχε κάνει δώρο ο πρύτανης του ΑΠΘ με χρήματα του δημοσίου, λέγοντας χαρακτηριστικά:

 

«Το θέμα δεν είναι αν εγώ πήρα δώρο ένα κινητό, αλλά το ότι μέσα στο ΑΠΘ λένε ο ένας για τον άλλο ότι μου το χάρισε. Εγώ ότι ήταν να πω το είπα στο δικαστήριο. Την επόμενη φορά που θα δεχτώ ένα δώρο θα βάλω το μυαλουδάκι μου να δουλέψει για το αν τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για αυτό είναι από το δημόσιο ή όχι…».

more posts vipnews
More Lifestyle
Search