Home Lifestyle

Νίκος Βέρτης: Η προσευχή και το γλέντι πριν βγει στη σκηνή

Την… ιεροτελεστία που ακολουθεί λίγο πριν βγει στη σκηνή αποκάλυψε ο Νίκος Βέρτης.

Ειδικότερα, σε συνέντευξή του στο «tralala» ο γνωστός τραγουδιστής ανέφερε:«Θα κάνω σίγουρα την προσευχή μου και εκείνες τις δύο ώρες πριν βγω στη σκηνή, θα είμαι χαλαρός στο καμαρίνι μου κάνοντας το ζέσταμά μου. Συνήθως έρχονται οι μουσικοί μου για να κάνουμε μία μικρή πρόβα κι έτσι ξεκινάει… το γλέντι. Δεν θα βγω ποτέ στη σκηνή χωρίς πρώτα να έχω προετοιμαστεί και να έχω περάσει καλά στο καμαρίνι. Κάποιοι συνάδελφοί μου, μου έχουν πει ότι πηγαίνουν στο καμαρίνι τους, αλλάζουν και βγαίνουν κατευθείαν, εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Δεν είναι ωραίο, είναι σαν να το κάνεις από αγγαρεία. Πρώτα θέλω να μπαίνω εγώ στο «γλέντι» και στην κατάλληλη διάθεση και μόλις φθάσω στο επιθυμητό σημείο, βγαίνω στη σκηνή για να δώσω αυτό που έχω να δώσω».
Πόσο εύκολα αποδέχεται ο Νίκος Βέρτης την αρνητική κριτική;

«Δύσκολο είναι να ακούσεις κάτι αρνητικό την ώρα που ετοιμάζεσαι να βγεις στη σκηνή. Εκείνη την ώρα πρέπει να είσαι σε πολύ καλή διάθεση και ενέργεια για να καταφέρεις να την μεταδώσεις και στο κοινό. Όταν έχεις στο μαγαζί δύο χιλιάδες άτομα, από τη στιγμή που θα βγεις στη σκηνή θα πρέπει να έχεις μία… «λάμπα» μέσα σου, ικανή να φωτίσει μέχρι και τον τελευταίο. Αν δεν έχεις τη δύναμη να ανάψεις τη «λάμπα», οι άλλοι θα σε σβήσουν κατευθείαν. Μόνο τότε δεν μπορείς να ακούσεις κάτι αρνητικό, τις υπόλοιπες στιγμές ακούς την γνώμη όλων».

more posts vipnews
More Lifestyle
Search