Για τα συγχαρητήρια που δέχεται από τον απλό κόσμο όταν τα… χώνει στις παρουσιάστριες μίλησε ο Νίκος Αποστολόπουλος.
«Μου αρέσει να προκαλώ. Έρχονται και με ρωτούν, γιατί τους αρέσει το χιούμορ, η αυστηρότητα και ο σαρκασμός μου. Τρώγονται να τους πω κάτι παραπάνω και μ ‘ αρέσει να τους ικανοποιώ. Διασκεδάζω πολύ. Μερικοί από εκείνους για τους οποίους έχω πει διάφορα, το έχουν πάρει καλοπροαίρετα», δήλωσε ο Νίκος Αποστολόπουλος σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Hello», προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Ο κόσμος στο δρόμο μου δίνει συγχαρητήρια. Τις έχει πολύ άχτι όλες αυτές. Μα, δεν είναι λυπηρό να βγαίνουν στα σόου και να τα παρουσιάζουν με κάτι μπούκλες και κάτι τουαλέτες λες και πηγαίνουν στα Όσκαρ;».