Home Celebrities

Σοφία Βόσσου: Περνάω καλά και με τα λίγα

 

«Ποτέ δεν το έβαλα κάτω. Το έπαιρνα ως μάθημα ζωής. Πάντα έτσι ήμουν, από μικρή.

Ίσως με βοηθάει και το γεγονός ότι δεν έχω καθόλου το αίσθημα της ιδιοκτησίας στη ζωή μου. Πιστεύω πως όλα είναι περαστικά και δανεικά. Οπότε είμαι απελευθερωμένη από τα υλικά αγαθά. Τα βλέπω μόνο ως μέσο για να περάσουμε καλά. Αν καθίσω με μια φρυγανιά στην ακροθαλασσιά, μπορώ να είμαι πολύ ευτυχισμένη.

Περνάω καλά και με τα λίγα, όπως μπορώ να περάσω και με τα πολλά», δήλωσε στο περιοδικό «ΟΚ» η Σοφία Βόσσου, προσθέτοντας χαρακτηριστικά «πάντα ήμουν αισιόδοξη. Επίσης, ας κοιτάξουμε λίγο και τον διπλανό μας. Δεν λέω να συντηρούμε δέκα ιδρύματα ο καθένας μας, αλλά αγάπη, ένα πιάτο φαγητό και μια αγκαλιά μπορούμε να διαθέσουμε».

more posts vipnews
More Celebrities
Search