Για τις αμοιβές του τη χρυσή εποχή της τηλεόρασης μίλησε ο Ρένος Χαραλαμπίδης, σημειώνοντας ότι έβγαλε καλά λεφτά.
Παράλληλα, εξήρε την κίνηση της μητέρας του να του πάρει ένα σημαντικό ποσό, προκειμένου να του το φυλάξει, καθώς ο ίδιος θα το είχε… εξαφανίσει.
«Την δεκαετία του 2000 έβγαλα λεφτά καλά, ευτυχώς η μητέρα μου είχε την προνοητικότητα εκβιαστικά να μου πάρει μερικά, γιατί εγώ δεν θα τα κρατούσα», δήλωσε ο ηθοποιός σε συνέντευξή του στη Χριστίνα Λαμπίρη και στην εκπομπή «Με το καλημέρα».