Για τη συμμετοχή του στην «Εθνική Ελλάδος» και ότι νιώθει τυχερός που συμμετείχε σε αυτή μίλησε ο Ορφέας Αυγουστίδης.
Ειδικότερα, σε συνέντευξή του στο «TV Έθνος», ο γνωστός ηθοποιός δήλωσε τα εξής:
«Αισθάνομαι πολύ ωραία για τη συμμετοχή μου στην «Εθνική Ελλάδος». Δεν πρέπει να γίνονται τα πράγματα χωρίς στόχο και χωρίς σκοπό. Στην tv λείπει αυτό. Συνήθως κάνουμε πράγματα απλά για να τα κάνουμε. Συνήθως κάνουμε κάτι με την πρόφαση της ψυχαγωγίας κι όσο πληρωνόμαστε είμαστε ευχαριστημένοι.
Εγώ δεν λειτουργώ έτσι. Οι επιλογές μου και ο τρόπος που ζω το έχει δείξει. Ευχαριστήθηκα την «Εθνική Ελλάδος». Δεν ήταν μια σειρά από αυτές που γυρίζονται κάθε μέρα. Νιώθω πολύ τυχερός που βρέθηκα σε αυτή την παραγωγή».