Για το πώς συνδέεται η ψυχολογία της με την εμφάνισή της και για το αν έχει κάνει αισθητικές παρεμβάσεις μίλησε η Μαρία Κορινθίου.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Down Town” της Κύπρου η ηθοποιός ανέφερε τα εξής:
«Έρχονται περίοδοι που βάζω παραπάνω κιλά και δεν με νοιάζει γιατί έχω ανεβασμένη διάθεση. Κι άλλες, που μπορεί να είμαι πιο αδύνατη από ποτέ, αλλά αν δεν είμαι καλά ψυχολογικά θα πιστεύω ότι είμαι χάλια. Είναι το πώς θα το δεις… Είμαι πάντως μία γυναίκα που δεν περιποιείται πολύ τον εαυτό της, δεν είμαι κοκέτα. Είμαι πιο πολύ χύμα. Αν δω μια ρυτίδα ή κυτταρίτιδα στα πόδια μου, θα εξαρτηθεί από την ψυχολογία μου αν θα πέσω. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Γιατί δεν με τρομάζει ο χρόνος. Επέμβαση δεν νομίζω ότι θα έκανα, παρόλα αυτά έχω κάνει υαλουρονικό οξύ. Αν και αυτό κρατάει μόνο τρεις μήνες, δεν είναι κάτι τραγικό. Μου άρεσε που το έκανα και τα αποτελέσματά του ήταν θετικά. Εν τω μεταξύ βγήκα, το είπα και έγραψαν: ‘αυτές είναι οι πλαστικές της Κορινθίου!’. Ό,τι να ‘ναι… Δεν με απασχόλησε καθόλου».