Μία ιστορία γραμμένη από τη ζωή. Έτσι, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το σενάριο της καθημερινής σειράς με τίτλο «Χωρίς εσένα» που υπογράφει η Μαρία Γεωργιάδου για λογαριασμό του ΑΝΤ1 Κύπρου.
Και αυτό γιατί είναι έμπνευσή της υπήρξε μια υπόθεση γνωστών της. Η ίδια δήλωσε για το σήριαλ στο περιοδικό «Τηλέραμα» τα εξής:
Τι κυρίως σας γοήτευσε στην ιστορία που γράφετε;
«Το δίλημμα ανάμεσα στα “πρέπει” και στα “θέλω”. Η ηρωίδα έχει να διαλέξει ανάμεσα στον έρωτα που ήρθε στη ζωή της και στον άντρα της, που διαγνώστηκε με ανίατη ασθένεια. Το θέμα είναι η επιλογή, που πολλές φορές σε φέρνει μπροστά σε ανατροπές. Πολλές φορές άλλο πιστεύουμε ότι είναι η αγάπη και άλλο είναι».
Πιστεύετε ότι οι άντρες περισσότερο ερωτεύονται και οι γυναίκες περισσότερο αγαπάνε;
«Δεν νομίζω ότι είναι θέμα φύλου, αλλά χαρακτήρα».