Στα Κουφονήσια για λίγες επιπλέον μέρες ξεκούρασης βρέθηκε η Άννα Πρέλεβιτς.
Μάλιστα η χαρά της είναι τόση όπου συνέχεια ανεβάζει φωτογραφίες στο instanfram δείχνοντας στους φαν της πόσο καλά περνάει.
Σημειώνεται ότι η παρουσιάστρια πριν από λίγες μέρες βρισκόταν στο νησί των Ανέμων μαζί με τον αγαπημένο της Γιώργο Σαμπάνη, ο οποίος εμφανίζεται σε μαγαζί της Μυκόνου μαζί με την Τάμτα.