Σχεδιασμένη από την Beyonce και τη Pepsi, η νέα διαφήμιση του διάσημου αναψυκτικού με πρωταγωνίστρια τη ντίβα της ποπ μουσικής, είναι επηρεασμένη από την Pop Art του 20ου αιώνα και αποσπά ήδη τα καλύτερα σχόλια…
Η καμπάνια “Live For NOW” της Pepsi με τη Beyonce να φωτογραφίζεται σε διάφορες γκριμάτσες από τον Γάλλο φωτογράφο μόδας, Patrick Demarchelier, έχει κερδίσει τις εντυπώσεις!
“Η Beyoncé και η Pepsiπέτυχαν πραγματικά το “Pepsi Effect” με αυτή τη συνεργασία,” είπε ο Mauro Procini, Chief Design Officer, PepsiCo. “Η Beyoncé ασχολήθηκε πολύ μ ετη δημιουργική διαδικασία από την αρχή έως το τέλος και δεν θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερο συνεργάτη.”