Ποσά που… τρελαίνουν παίρνουν ετησίως ως επιδόματα οι πρίγκιπες Ουίλιαμ, Χάρι και η Δούκισσα του Κέιμπριτζ, Κέιτ Μιντλετον.
Και οι τρεις τους, σύμφωνα με τον ετήσιο προϋπολογισμό του παλατιού, έλαβαν 4 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία αφορούσαν επιδόματα, αλλά και τις βασιλικές τους υποχρεώσεις. Οι τελευταίες μάλιστα αφορούν ις μετακινήσεις τους, το προσωπικό που χρειάστηκαν καθώς και τα επίσημα ρούχα που φόρεσαν.
Την ίδια στιγμή ο Κάρολος και η Καμίλα ξόδεψαν περίπου 28 εκατομμύρια ευρώ. Ποσό, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αγορά μιας εντυπωσιακής κατοικίας του 14ου αιώνα.