Για τη σειρά “Τρίχες”, η οποία αν και αποτελούσε δυνατό χαρτί στην αρχή της σεζόν,
τελικά δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, μίλησε η πρωταγωνίστρια Βασιλική Ανδρίτσου.
«Το ότι δεν πήγε καλά η σειρά δεν σημαίνει ότι την αποδιώχνουμε, ότι δεν είναι εμπειρία για μας μια σειρά. Ούτως ή άλλως έχω παίξει πολύ περισσότερες αποτυχίες από ότι επιτυχίες. Απλά δεν τις ξέρουμε τις αποτυχίες γιατί δεν τις έχει δει κανένας. Όλα είναι μέσα στη δουλειά.
Οπότε, αν καθόμουν να στεναχωριέμαι κάθε σεζόν για το τι δεν πήγε καλά θα είχα αρρωστήσει», δήλωσε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.