«Κοίτα, αν μου γινόταν πρόταση και μου άρεσε, θα το έκανα. Έχω συμμετάσχει εξάλλου
στο «Greek Idol» στο παρελθόν. Μου πήγε πολύ καλά, ήταν μια διαδικασία που μου άρεσε. Είμαι ανοιχτή σε προτάσεις, αρκεί όμως να ξέρω ότι αυτό που θα κάνω μπορώ να το υπηρετήσω καλά. Η παρουσίαση, π.χ., μιας ζωντανής τρίωρης πρωινής εκπομπής είναι κάτι που δεν θα μπορούσα να κάνω. Άλλωστε δεν είμαι πολύ ομιλητικός άνθρωπος. Είμαι σχετικά κλειστή, οπότε δεν θα ήμουν η κατάλληλη», δήλωσε η Έλλη Κοκκίνου, απαντώντας σε ερώτηση του περιοδικού «ΕΓΩ! Weekly» για τον αν θα ήθελε να συμμετάσχει ως coach στο «The Voice».