Για τη χρήση ναρκωτικών ουσιών και πώς αυτές τον επηρέασαν αναφέρθηκε πριν την εμφάνισή του στο Φεστιβάλ των Καννών ο δημοφιλής ηθοποιός Τομ Χάρντι.
Ο 37χρονος σταρ του Χόλιγουντ, ο οποίος έχει πρωταγωνιστήσει σε κινηματογραφικές επιτυχίες όπως τα «Mad Max», «Inception» και «Ο Σκοτεινός Ιππότης», δήλωσε χαρακτηριστικά «Εκείνη την περίοδο θα πούλαγα ακόμα και τη μάνα μου για λίγο κρακ! Είπα στον εαυτό μου ότι “θα περάσεις αυτό τον δρόμο και δεν θα ξαναγυρίσεις ποτέ πίσω”… Αυτό το μήνυμα “καρφώθηκε” στο μυαλό μου και, πλέον, είμαι απίστευτα τυχερός που βρίσκομαι εδώ».
Πλέον δηλώνει “καθαρός”, ενώ όπως έχει αναφέρει σε παλαιότερη συνέντευξή του την απόφαση να εισαχθεί σε κλινική αποτοξίνωσης και να ξεκινήσει ψυχοθεραπεία το 2003, την πήρε όταν κατέρρευσε στη μέση του δρόμου.